Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výrobní stavby Autocentrum skupiny VW
Macholánová, Petra ; Vranová, Daniela (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Sobotka, Jindřich (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá novostavbou objektu Autocentra VW Group, která se má nacházet v Brně, severovýchodně od centra města, v městské čtvrti Zábrdovice, na ulici Cejl a Zábrdovická, z druhé strany pak ohraničena komunikací na ulici Jana Svobody. Pozemek je Magistrátem města Brna veden jako Brownfield pod číslem 3402. Stavební pozemek má nepravidelný tvar o výměře cca 1,15 ha a je převážně orientován ve směru sever-jih. Z východní strany ho lemuje ochranný pás řeky Svitavy. Z Jižní strany je ohraničen komunikací po ulici Cejl, ze které je taky přístupný a ze severozápadní strany ho ukončuje ul. Jana Svobody. Pozemek se nachází v bývalé průmyslové zóně, okolní zástavbu tvoří objekty smíšené funkce. Budova autocentra je situována kolmo k jižní hranici pozemku. Příjezd k objektu je navržen z komunikace vedoucí z ulice Cejl s vyústěním komunikace až na ul. Jana Svobody. Urbanistické řešení počítá se samostatnými provozy showroomu a servisu. Pro obě části jsou navrženy samostatné parkovací plochy pro potřeby jednotlivých provozů. Objekt je navržen tak, aby vyhověl požadavkům provozu autocentra VW Group. Bude sloužit k prezentaci a prodeji vozů značek Volkswagen, Škoda, Audi a Seat s příslušným servisem a skladem náhradních dílů.
Autocentrum VW Group
Lyčková, Kateřina ; Svoboda, Jiří (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Skála, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší novostavbu objektu Autocentra VW Group na jihu města Brna, v městské části Brněnské Ivanovice, na ulici Kaštanová. Pozemek je Magistrátem města Brna veden jako Brownfield pod číslem 0201. Má trojúhelníkový tvar o výměře cca 1,3 Ha a je orientován ve směru sever-jih. Z východní strany ho lemuje ochranný pás řeky Svitavy. Pozemek se nachází v průmyslové zóně, okolní zástavbu tudíž tvoří obchodní, administrativní a průmyslové budovy. Budova autocentra je situována kolmo k jižní hranici pozemku, delšími stranami na východ a západ. Příjezd k objektu je navržen z komunikace vedoucí z ulice Kaštanová. Urbanistické řešení počítá se samostatnými provozy showroomu a servisu. Pro obě části jsou navrženy samostatné parkovací plochy pro potřeby jednotlivých provozů. Objekt je navržen tak, aby vyhověl požadavkům provozu autocentra VW Group. Bude sloužit k prezentaci a prodeji vozů značek Volkswagen, Škoda, Audi a Seat s příslušným servisem a skladem náhradních dílů.
Možnosti stanovení NVH parametrů odemykacího mechanizmu podélného posuvu sedadla v osobním automobilu
Ondriska, Viktor ; Řehák, Kamil (oponent) ; Prokop, Aleš (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá hlukom vydávaným odomykacím mechanizmom pozdĺžneho posuvu sedadla v automobile. Cieľom práce je preskúmať možnosti analyzovania vyžarovaného hluku pomocou meraní a výpočtových metód. Úvod je venovaný konštrukcii trackov. V ďalšej kapitole je súhrn výpočtových metód, používaných na posudzovanie vibrácií a hluku. Ďalej sú popísané metódy meraní NVH parametrov. Ku koncu práce je rozbor konkrétneho systému na posuv sedadla a výsledky uskutočnených meraní.
AUTOCENTRUM VW GROUP MIKULOV
Abikenova, Kamilya ; Hudeček, Vladimír (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE ZABÝVAJÍCÍ SE DOKUMENTACÍ PRO DSP A DPS NOVOSTAVBY AUTOCENTRA VOLKSWAGEN GROUP. PRÁCE VYCHÁZÍ Z DŘÍVE VYPRACOVANÉ STUDIE V PŘEDMĚTU AG33. NAVRHOVANÁ STAVBA SE NACHÁZÍ V MIKULOVĚ. POZEMEK SE NACHÁZÍ NA PŘEVÁŽNĚ ROVINATÉM POZEMKU MEZI ULICEMI JIRASKOVÁ A REPUBLIKANSKÉ OBRANY A NA ZÁPADNÍ STRANĚ POZEMEK VYMEZUJE VINNÉ POLE. OBJEKT AUTOCENTRA SE SKLÁDÁ ZE ČTYŘ NADZEMNÍCH STAVEBNÍCH OBJEKTŮ, VZÁJEMNĚ DILATOVANÝCH, KTERÉ VYHOVUJÍ POŽADAVKŮM PROVOZU AUTOCENTRA. MEZI TY PATŘÍ PREZENTACE, PRODEJ A SERVIS AUTOMOBILŮ VČETNĚ PŘÍSLUŠENSTVÍ ČTYŘ ZNAČEK SDRUŽENÝCH VE SKUPINĚ VW. OBJEKTY JSOU NEPODSKLEPENÉ, JEDNOPODLAŽNÍ-HALOVÉHO TYPU. VÝJIMKU TVOŘÍ POUZE KANCELÁŘE V SHOWROOMU UMÍSTĚNÉ VE DRUHÉM NADZEMNÍM PODLAŽÍ, KTERÉ TAK DĚLÍ PŘEVÝŠENÝ PROSTOR. KONSTRUKČNÍ SYSTÉM JE SHODNÝ PRO VŠECHNY OBJEKTY. SKLÁDÁ SE Z ŽB SKELETOVÉ KONSTRUKCE S OCELOVÝMI VAZNÍKY. OBJEKTY JSOU ZALOŽENY NA ŽELEZOBETONOVÝCH PATKÁCH. SVISLÉ KONSTRUKCE JSOU TVOŘENY ŽB SLOUPY, OPLÁŠTĚNÍM Z KINGSPAN PANELŮ A SKLENĚNÉHO FASÁDNÍHO SYSTÉMU SCHÜCO. VODOROVNÉ KONSTRUKCE TVOŘÍ OCELOVÉ PŘÍHRADOVÉ VAZNÍKY SPIROLL PANEL. ZASTŘEŠENÍ OBJEKTŮ JE TVOŘENO JEDNOPLÁŠŤOVÝMI ŠIKMÝMI STŘECHAMI, ODVODNĚNÝMI VNITŘNÍMI SVODY. V SHOWROOMU JSOU SVODY SKRYTY UVNITŘ SDK. CELISTVOST ČTYŘ OBJEKTŮ V JEDEN CELEK JE DOCÍLEN OPAKOVÁNÍM STEJNÝCH POHLEDOVÝCH PRVKŮ A NAOPAK ČITELNOST JEDNOTLIVÝCH STAVEB JE ZŘEJMÁ GRADACÍ JEDNOTLIVÝCH HMOT A JEJICH JASNÝM ROZDĚLENÍM OBSLUŽNOU CHODBOU, JAKOŽTO SAMOSTATNÝM STAVEBNÍM OBJEKTEM
Autocentrum VW Group
Velfl, Martin ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Bakalářská práce zabývající se dokumentací pro DSP a DPS novostavby autocentra Volkswagen group. Práce vychází z dříve vypracované studie v předmětu AG33. Navrhovaná stavba se nachází v městské části Brno-Zábrdovice. Pozemek se nachází na převážně rovinatém pozemku mezi ulicemi Cejl, Jana Svobody, Husovická a na východní straně pozemek vymezuje řeka Svitava. Objekt autocentra se skládá ze čtyř nadzemních stavebních objektů, vzájemně dilatovaných, které vyhovují požadavkům provozu autocentra. Mezi ty patří prezentace, prodej a servis automobilů včetně příslušenství čtyř značek sdružených ve skupině VW. Objekty jsou nepodsklepené, jednopodlažní-halového typu. Výjimku tvoří pouze kanceláře v showroomu umístěné ve druhém nadzemním podlaží, které tak dělí převýšený prostor. Konstrukční systém je shodný pro všechny objekty. Skládá se z ocelové skeletové konstrukce s podélnými vazníky. Ztužení je docíleno tuhou stropní deskou ve spojení s ocelovými táhly a s železobetonovými ztužujícími stěnami. Objekty jsou založeny na železobetonových patkách v kombinaci s vrtanými pilotami a provázáním s betonovými pasy. Svislé konstrukce jsou tvořeny ocelovými sloupy, železobetonovými stěnami, opláštěním z Kingspan panelů a skleněného fasádního systému Schüco. Vodorovné konstrukce tvoří ocelové přímé příhradové vazníky, nosné trapézové plechy spřažené s betonovou vrstvou a válcované IPE nosníky. Zastřešení objektů je tvořeno jednoplášťovými plochými střechami, odvodněnými vnitřními svody. V showroomu jsou svody skryty uvnitř ocelových sloupů, které jsou opláštěné nerezovým plechem s leštěným povrchem. Celistvost čtyř objektů v jeden celek je docílen opakováním stejných pohledových prvků a naopak čitelnost jednotlivých staveb je zřejmá gradací jednotlivých hmot a jejich jasným rozdělením obslužnou chodbou, jakožto samostatným stavebním objektem.
Studie porovnání efektivnosti přípravy výroby vybraných produktů
Hudeček, Petr ; Vincour, Jiří (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Studie porovnání efektivnosti přípravy výroby vybraných produktů“, je analýza současného stavu ve firmě, tj. možnosti a kapacity firmy pro výrobu nového výrobku. Podle těchto zjištění rozhodnout, jestli můžeme vyrábět sami nebo výrobu řešit subdodavatelsky. Teoretická část je zaměřena na základy průzkumu a segmentace trhu, marketing a technickou problematiku výroby. V praktické části jsou pak popsány jednotlivé kroky a průběhy průzkumu trhu, rozhodnutí, způsoby výroby a zaměření na nejslibnější segment trhu. Cílem mé práce je tedy nalezení nejschůdnější cesty k úspěšnému zavedení nového produktu na trh.
Návrh pracoviště pro dílčí montáž kompresoru klimatizace
Dračka, Miroslav ; Tůma, Zdeněk (oponent) ; Tůma, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je konstrukční návrh jednoúčelového montážního zařízení pro lisování kruhových sedel do válců kompresoru klimatizace. Celá práce vede ke kompletnímu 3D modelu stroje včetně výkresové dokumentace. 3D model i výkresy byly vytvořeny v programu SOLIDWORKS.
Krajina pokaždé jinak - LE3N8 LEŠNÁ
Zavadil, Ondřej ; Ženčák, Přemysl (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrat krajiny lidem ve smyslu znovuobjevení bohatství v našem těsném sousedství s návazností na vztah lidí a krajiny. Práci a teoretická východiska uplatňuji v místě mého bydliště, kterým je katastrálním území Lešná, do kterého náleží 7 obcí (Lešná, Jasenice, Lhotka nad Bečvou, Mštěnovice, Perná, Příluky a Vysoká). Základem pro práci se stal osobní vztah k řešené lokalitě a fyzický výzkum v podobě procházení území po přímce, po cestičkách a hledání vazeb v krajině. Pouhou změnou pohybu po území, jsem mohl prožít vlastní intenzivní zkušenost, o kterou se opírám ve svých návrzích. V území jsem vybral 8 míst s jedinečným charakterem, do kterých aplikuji navrhované stavby. Každé z těchto jedinečných míst si z historie nese vlastní jméno, které však dnes již málokdo zná. Konkrétními architektonickými návrhy vracím těmto místům jejich jméno a přivádím je znovu k životu skrze lidi, kteří tyto místa začnou objevovat.
Sportovní sjezdový vozík pro tělesně postižené
Šantavý, Ivo ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vývojem prototypu sjezdového sportovního vozíku pro tělesně postižené. Tento projekt byl inspirován jak vozidly poháněnými lidskou silou, tak součástmi z různých průmyslových odvětví. Po popisu zmíněných vozidel dále práce vysvětluje postupný vývoj vozíku od jeho konstrukčních řešení až k vymodelování komponentů a samotného rámu v CAD systému Autodesk Inventor. V závěru bakalářské práce je uvedena cenová kalkulace kompletního sjezdového vozíku pro tělesně postižené.
Autocentrum VW Group
Sedláček, Jakub ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je návrh novostavby Autocentra VW Group. Novostavba je situována na pozemku v městské části Brno-Zábrdovice. Hlavní část řešeného území je v současnosti vedena jako brownfield referenčního čísla 3402 s bývalou průmyslovou výrobou. Pozemek je vymezen ulicemi Cejl a Jana Svobody na jeho jižní a severní hranici, přičemž právě propojení těchto dvou ulic je charakteristickým prvkem řešeného území. Řeka Svitava potom definuje východní hranici pozemku. Řešené území je mírně svažité ve směru k řece. Stavební objekt tvoří tři dilatační celky. Každý z nich odpovídá specifickému provozu – showroom, sklad a servis pro značky VW, Škoda, Audi a Seat. Navržené autocentrum je jednopodlažního halového typu, nepodsklepené. Část showroomu zahrnuje galerii s kancelářskými prostory ve druhém nadzemním podlaží. Hlavní konstrukční systém je definován ocelovým skeletem – ocelovými sloupy a vazníky. Svislé nosné prvky tvoří ocelové sloupy ze dvou profilů U280 (showroom) a profilů HEA 260 (sklad, servis). Vodorovné konstrukční prvky zahrnují příhradové vazníky a ocelové IPE profily. Zavětrování je tvořeno kombinací ztužujících železobetonových stěn a ocelových táhel. Ocelová konstrukce je založena na základových monolitických železobetonových patkách doplněných o vrtané piloty. Po obvodu jsou patky propojeny železobetonovými pasy. Prosklené části obvodového pláště jsou tvořeny fasádním systémem Schüco, který je doplněn o výrazný hliníkový stínící systém z vertikálních lamel Alaris. Zbývající plochách fasádního pláště je představována systémem izolačních panelů Kingspan s vertikální drážkou. Nosnou vrstvu konstrukce stropu a střechy tvoří trapézový plech se spřaženou betonovou deskou. Střecha všech částí je řešena jako jednoplášťová s vnitřními vtoky. Hydroizolaci tvoří souvrství asfaltových SBS pásů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.